دانلود نرم افزار opera mini5 beta عبور از فیلترینگ
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار اپرا مینی ورژن بتا را برای شما آماده کرده ایم. دقت فرمایید که این نرم افزار به راحتی از فیلترینگ میگذرد اما به هیچ عنوان بر روی گوشی ها با رام عربی بالا نمیاید و ارور forse close را میدهد. ما این نرم افزار را بر روی 4 گوشی تست کردیم. بر روی 2 تا sensation تست کردیم. یکی رام عربی و دیگری رام اروپایی. گوشی که رام اروپایی داشت به راحتی با وای فای بالا آمد اما اونی که رام عربی داشت ارور forse close را میداد. و گوشیهای دیگر مانند galaxy s و LG optimus one به راحتی جواب داد. البته با رام اصلی. اما اگر گوشی شما بر پایه رام عربی است میتوانید مرورگر bolt را ازو وبسایت ما دانلود کنید. مرورگر bolt بر روی هر گوشی با هر ورژن از آندروید سازگاری دارد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت bodo2android دانلود کنید.

از ویژگیهای این مرورگر:

1-سرعت بارگذاری دوبرابر

2-سرعت دانلود دوبرابر

3-عبور راحت از فیلترینگ

4-opera store آپدیت شده است.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

پسورد فایل: www.bodo2android.com

لینک دانلود مستقیم:

 

Opera Mini (bodo2android).zip


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت11:12---26 آبان 1390
ممنون بابت برنامه ها.ولی من یه مشکلی با opera mini 6 دارم.یکسری فایلها رو نمیتونم داتلود کنم.مشکل از کجاست؟کلا opera تو دانلود یکسری از فرمت ها مشکل داره یا محدودیت حجمی داره؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب